יצחק מזרחי קבלה מעשית

יצחק מזרחי קבלה מעשית

יצחק מזרחי יליד 1953

יצחק מזרחי בן שביעי למשפחה דתית. תלמיד ישיבה לשעבר העוסק בקבלה מעשית, פתיחה בזוהר, זוגיות, פרנסה, פוריות, ייעוץ מאחורי כל שיטה, כל דרך וכל אמונה עומדים בני אדם בשר ודם, המצליחים בעזרת הכישרונות שלהם לשנות את חייהם של אנשים מן הקצה אל הקצה.

מי שעושה זאת כבר מעל 40 שנה הוא יצחק מזרחי, דור רביעי לקבליסטים, יועץ אישי ועסקי ומרצה מבוקש העומד מאחורי החזון והיישום של המרכז לקבלה מעשית.

בעזרת החיבור לעולם הקבלה העניק יצחק למאות ואלפי אנשים בישראל ובעולם הזדמנות ממשית לשפר את איכות חייהם.
יצחק מזרחי יודע כיצד להשתמש בחכמה היהודית העתיקה – וחכמת הקבלה המעשית – ולתרגם אותה לידי כלים להצלחה אל מול האתגרים הרבים שמציבים החיים המודרניים בפני ישראלים רבים.

שרטטנו קווים לדמותו של אדם שבורך בחכמה ובעיקר, בכוח העשייה כדי לפתוח לכם דרך לשינוי אמתי בכל תחומי חייכם.

מומחה להחזרת אהבות אבודות

זה 40 שנה כמעט עוסק יצחק מזרחי בתחום הקבלה המעשית. כאשר תוהים כיצד מגיע יצחק לתחום עיסוק מיוחד זה, מתקבלת התשובה המתבקשת – יצחק הוא דור רביעי לקבליסטים, כך שאת החיבור לחכמה היהודית העתיקה הוא ינק מילדותו, בבית הוריו. במרוצת השנים הפך יצחק מזרחי ליועץ אישי ועסקי מבוקש העוזר לאנשים בכל תחומי החיים – עסקים, פרנסה, שלום בית, זוגיות, פוריות וכדומה.

יצחק מבסס את הייעוץ שהוא נותן על חכמת הקבלה המעשית בכלל, ועל ספר הזוהר בפרט והוא נחשב למומחה מוביל בכל הקשור להחזרת אהבות אבודות ולהסרת עין הרע וכישוף ופתיחת המזל בכל תחומי החיים. יצחק מזרחי משתתף כבר שנים בפינות רדיו קבועות שבהן הוא יועץ למאזינים בתחום הקבלה המעשית, תוך התמקדות בנושאים כגון אמונות תפלות.
בתכניות אלה הוא מסביר את מקורן של אותן אמונות ומנפץ רבים מהמיתוסים הכרוכים בהן.

במקביל יצחק מוזמן להשתתף בתכניות טלוויזיה שונות ובסרטונים שונים המוצגים באתרי האינטרנט, כך יכולים הצופים ללמוד מהטיפים שהוא נותן למגוון תחומי החיים. באי אוניברסיטת באר שבע אף זוכים לשמוע אותו מרצה בכנסים שונים הנערכים באוניברסיטה.

סופר סת"ם ומומחה לכתיבת קמעות על קלף

במקביל לייעוץ האישי ולתכניות השונות (רדיו וטלוויזיה) שבהן הוא משתתף, הפך יצחק מזרחי במרוצת השנים לאחד המומחים הגדולים לכתיבת קמעות על קלפים, תחום עיסוק לסופרי סת"ם.

קמעותיו וספריו הוצגו בתערוכת "2000 שנות מיסטיקה וקבלה יהודית" שהתקיימה במוזיאון המקרא בירושלים והן הוכרו כחשובות וכבעלות ערך.
יצחק השתתף בכנסים רבים וביניהם גם בכנס של מרכז גאון והרשות הלאומית לתרבות הלדינו שבו נכח גם נשיא המדינה החמישי לשעבר, יצחק נבון. נוסף על כך הוא השתתף ביום "לימוד ירושלים" בנושא קבלה מעשית שנערך בהר הרצל בירושלים.

כל מי שמבקש להעמיק ולהעשיר את הידע הקיים אצלו ומי שרוצה ללמוד מבראשית על אודות הקבלה המעשית וכל מה שכרוך בה, מוזמן לקרוא את ששת הספרים שכתב יצחק עד היום: "הצלחה עם קבלה", "חושים נסתרים", "שלא נדע מצרות", "סיאנס וגלגול נשמות", "זה לא רק חלום" והאחרון "חכמת הקבלה המעשית".
הספרים עשירים בידע בתחומים שונים מתקשור וסיאנס ועד לפתרון חלומות ובעיות ביום, יום; חלק מהספרים תורגמו לאנגלית והופצו ברחבי העולם.

רבים עושים שימוש בספרים אלו הן בחיי היום יום שלהם והן בעבודות מחקר באוניברסיטאות שונות. לרכישת ספרים – לחצו כאן

המרכז לקבלה מעשית ואתר האינטרנט עשיר הידע

פועלו של יצחק מזרחי בתחום הקבלה המעשית הגיע לשיא בשנת 2009, בפתיחת המרכז לקבלה מעשית בהוד השרון.
אתר אינטרנט באנגלית ובעברית, ובו מידע עשיר על עולם הקבלה המעשית והתחומים השונים שבהם מתמחה יצחק, מופעל במקביל על ידו.
כך מגיע יצחק לאנשים רבים בארץ ובעולם ועוזר להם, תוך התבססות על הקבלה המעשית, לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם בחיים, בחומר וברוח.