הבריאות במזלות

בריאות ע"פ ההורוסקופ

בעבר השתמשו הרופאים לרפא את האנשים החולים גם על פי האסטרולוגיה וכך הם יכלו לאבחן את החולה ואת השפעת המחלה על גופו, אולם בשל מעשי נוכלות של אנשים רבים האמונה בריפוי ירדה וזכתה לשם רע. כיום הולך וגדל המספר של אנשי הרפואה המשלבים את אומנות הריפוי בהצלחה מדהימה.

טלה:

מזל טלה שולט בראש ובמוח, בעיניים ובפנים ובעורקי הראש, הטלה הוא איש מעשה, שולט בספורט ובאתלטיקה קלה וגם במלחמה, הוא מהיר חימה ונוטה להתפרצויות. טלה מחולל חום ולכן כאשר הוא חולה בשפעת, צינון או במחלות אחרות חום גופו יעלה ויהיה גבוהה בשתיים שלוש מעלות מחום גופו הרגיל. בני מזל טלה הם בעלי רצון חזק כאשר הם חולים הם נאבקים להחלים, דבר שתמיד עוזר הריפוי, הם אוהבים את החיים ושונאים לוותר על האחיזה בה. מחלות אופייניות של הטלה הם: כאב עצבים, חום מדלקת, גוש דם במוח, קירחות, כאב ראש, סחרחורת, מחלות עיניים, כאב שיניים.

שור:

שור הוא טיפוס מוצק, בעל צוואר עבה רגיש בעיקר באוזניים, בלוע בשקדים ובבלוטות התריס , במוח הקטן בצוואר ועורקי הראש. שור מצטיין בעקשנות, הוא לא יוותר ולא יתייאש או יתייאש וכך גם במחלות כאשר הוא חולה הוא נצמד אל המחלה בעקשנות, הוא פוחד ממחלה אבל נוטה להיפוכונדריות ולרוב נופל קורבן למחלה משום שהוא פוחד ממנה, בני מזל שור נוטים להשמנה כמעט תמיד אחרי גיל שלושים, ומפתחים סנטר כפול. מחלות אופייניות של שור הם: דלקת בגרון, דלקת שקדים, אסכרה, התנפחויות של בלוטות הגרון ושבץ.

תאומים:

המקומות הרגישים של מזל תאומים הם הזרועות, כפות הידיים, הכתפיים, הריאות, בלוטות ההרת, הצלעות העליונות קנה הנשימה, הסימפונות והנימים הזעירים ביותר הקרובות לפני העור בקצות הידיים והרגליים, הנשימה והדם. מזל תאומים הם אנשים רגישים ועצבניים ולוקים יותר מבני כל מזל אחר בחולשת עצבים, הם מגלים עניין מועט בבריאות או בהרגלים על שמירה על הבריאות ולכן הם מצטננים בקלות ולוקים במחלת השחפת יותר מאשר בני מזלות אחרים, גישתם הנפשית עוזרת להם להתגבר על המחלות. מחלות אופייניות של תאומים הם: מחלות ריאה, דלקת הסימפונות, קצרת ודלקת הצוור וכל המחלות הקשורות במערכת העצבים.

סרטן:

המקומות הרגישות המשפיעות על בני מזל סרטן הם: הושט, הרחם, השחלות מערכת העצבים הלימפתית והסימפתית, צינור העיכול ונדן העצבים, ילידי מזל זה נוטים לסבול מבעיות בקיבה, בסרעפת, בכבד, בצינור החזה, בעיכול, בלבלב ובנסיוב הדם. סרטן סובל מכיב קיבה והנשים סובלות מבעיות בשדיים. הם אוהבים לאכול ונוטים להפריז באכילה דבר שגורם לבעיות בעיכול, שיהוקים ממושכים, ותפיחות . מחלות רבות נגרמות לסרטן עקב דיאטות לא נכונות, הסרטן יתעלם מעצה טובה ויעשה את ההפך.

אריה:

ילידי אריה טעונים באנרגיה מרובה ומצב בריאותם בדרך כלל איתנה כמעט ללא מחלות, הם לא נכנעים בקלות למחלה וכאשר הם חולים הם מחלימים במהירות. המחלות האופייניות את האריה הן מחלות לב, וחוט השדרה – במיוחד הגב ובעיות בטחול. ולפעמים מחסור הדם.

בתולה:

בני מזל בתולה הם אנשים ממורמרים ושבירים, כשהם חולים הם מתקשים לשוב לאיתנם, הם נשלטים בידי אירועים והנסיבות ולא שולטים בהם. כאשר בני מזל בתולה מחליטים שהם חולים במחלה קשה הם נוטים להידרדר למצב של נכים כרוניים, ארון התרופות של בני בתולה דומה לבית מרקחת. המקומות הרגישים אצל בני מזל התולה הם: המעיים, בקיבה, בכבד בטחול בתריסריון ובמערכת העצבים הסימפתית המפקחת על האזור הזה לכן כם סובלים מעצירות או שילשולים, מדלקת התוספתן דלקת הצפק, חולירע, דיזנטריה ותולעים ונזלת במעיים.

מאזניים:

ילידי מזל זה אינו מצטיין במבנה גוף חזק, הם הרגישים ביותר מבני כל שאר המזלות, מצב רוחם משתנה מרוממות-רוח לדיכאון, הם האידיאליסטים של העולם ואכזבה יכולה לגרום להם למחלה. ולכן אפיון המחלות שלהם נגרם ממצבי לחץ מיותרים . בני מזל מאזניים שולט בכליות באיזור המותניים, בעור, בדרכי השתן ולפיכך המחלות האופייניות שלהם הם דלקת בכליות, ואי תפקוד של הכלייה שגורם לבעיות בדרכי השתן וסוכרת.

עקרב:

ילידי מזל עקרב נחשב לטיפוס אכזרי ולא נעים בעל מזג רע ונוטה להיכנס לויכוחים נוקבים, דוגל בחירוף נפש בדעותיו. חלקם טיפוסים חשאיים המסתגרים וחלקם חושניים. מחלות האופייניות על מזל עקרב הם: מחלות הקשורות באברי ההולדה ובצינורות והמעברים שדרכם יוצאות ההפרשות, טחורים, עגבת, מנזלת, דלקת הרחם, וצניחת הרחם ובעיות ברחם, היווצרות של בלוטת הערמונית.

גדי:

בני מזל גדי מאופניים כקשוחים כלפי אנשים אחרים, הוא טיפוס חזק ורב רושם ועם הוא לא ממש חולה הוא לא יכנס למיטה אך ברגע שהמחלה משתלת עליהם קשה להירפא ממנה. כאשר הם חולים הם לא מקשיבים לאף אחד. המחלות האופייניות למזל גדי הם: אקזמות למינהם, עגבת וצרעת, נקעים של עצמות הגוף בעיקר ברגליים.

דלי:

בני מזל דלי הם בעלי מצבי רוח משתנים ואלו גובים את המחיר במערכת העצבים, ומתבטאים בבריאות רופפת, ולכן הם נוטים בהתמוטטות עצבים. כאשר הם מתוחים הם יודעים זאת ויכולים להאט את הקצב הוא חש כאילו יש לו נמלים מתחת לעור וכאשר הוא מבחין בזה הוא יודע להאט את הקצב. המחלות האופייניות לדלי הם: מחלות עצבים, במיוחד חולשת עצבים כללית, דליות ברגליים, ותפיחות של הרגליים הנגרמות בדרך כלל מהפרעות במחזור הדם.

דגים:

הדגים הם טיפוסים בעלי אופי שלילי המכריח אותם לוותר בקלות רבה מידי או לא לגלות התנגדות ולכן הוא נוטה להשמנה ולשתיית משקאות משכרים ולפעמיים מתמכרים לסמים וכשהוא חולה הוא ממלא אחר הוראות הרופא, הוא שוכב במיטה עד שיבריא. המחלות האופייניות לדגים הם: יבלות ותפיחות, רגליים ובהונות מעוותות, גידולים ומיימת.