מאפייני המזל הנשי

בנות מזל טלה

בנות מזל טלה נחשבות כאגרסיביות עם הגברים, בעלות מזג חם בנות מזל טלה אוהבות אתגרים, מושכות בנים בקלות אבל יכולות לזרוק אותם באותה הקלות. בנות מזל טלה לא אוהבות שחונקים אותן, הן מאוד אגרסיביות במיטה ומגיעות לאורגזמה די מהר.

בנות מזל שור

בנות מזל שור אוהבות לפלס לעצמן את הדרך והן יכולות להיות מאוד עקשניות, בנות מזל שור עומדות עם הרגליים על הקרקע ואוהבות לדאוג לגבר שלהן. בנות מזל שור מאוד רגישות במיטה ואוהבות לעשות את זה לאט, אבל הן יכולות לעשות את זה במשך שעות.

בנות מזל תאומים

בנות מזל תאומים שונאות גברים קנאים או שתלטניים הן מאוד אינטליגנטיות והדרך ללב שלהן היא דרך המוח. אם בת מזל תאומים מרגישה שעמום, היא פשוט תלך. בנות מזל תאומים אוהבות לטייל. בנות מזל תאומים אוהבות שינויים וגירויים חדשים במיטה.

בנות מזל סרטן

בנות מזל סרטן אוהבות לפנק ולהתנהג לגברים כמו לתינוקות, הן מאוד רגישות ורומנטיות. על מנת לכבוש את ליבה של בת מזל סרטן צריך להיות רומנטי כל הזמן, הן מאוד אוהבות שמחמיאים להן, פינוק יתרום מאוד לקשר. הן טובות במיטה כי הן יעשו את הכל כדי לספק את בן הזוג שלהן.

בנות מזל אריה

בנות מזל אריה בעלות סקס אפיל ואוהבות לחגוג. הן נשים שאוהבות חברה ואוהבות להיות תמיד בעניינים, הן מאוד נלהבות ואוהבות להרעיף אהבה על הגבר שלהן. בנות מזל אריה נמשכות לגברים דינמיים, הן אוהבות דברים לא שגרתיים בנות מזל אריה אוהבות לשלוט במיטה ויודעות לעשות זאת טוב.

בנות מזל בתולה

בנות מזל בתולה מאוד בררניות בבחירת הגברים שלהן והגבר אותו הן בוחרות חייב לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהן מציבות לעצמן. בנות מזל בתולה הינן בעלות אופי חשדן, הן מאוד נאמנות ומסורות הן יכולות להיות מאוד טובות במיטה ואוהבות שהכל יהיה מושלם.

בנות מזל מאזניים

בנות מזל מאזניים הן מאוד נשיות והיופי המיוחד שלהן מושך המון גברים. בנות מזל מאזניים הן בנות זוג מעולות כי הן אוהבות לתת ורודפות אחרי שלום ואהבה בנות מזל מאזניים מאוד סקסיות ומפתות. הן רומנטיות, חברותיות ורגישות, העניין הרומנטי חשוב להן מאוד מאוד.

בנות מזל עקרב

בנות מזל עקרב מאוד מסתוריות. הכל עבורן זה שחור או לבן המון גברים פוחדים מהרכושנות והאובססיביות של בנות מזל עקרב. הן מאוד הפכפכות במצבי הרוח שלהן ומאוד רגישות, אך גם אכזריות ונקמניות בנות מזל עקרב הן הטובות ביותר במיטה.

בנות מזל קשת

בנות מזל קשת אוהבות את החופש שלהן, צריך להיזהר מאוד לא להיראות רכושניים כלפיהן. בנות מזל קשת מאוד ספורטיביות ואוהבות ולהיות מחוץ לבית. בנות מזל קשת אוהבות לטייל, הלב של בנות מזל קשת אוהב לנדוד, הן אוהבות מאוד לצחוק והן לא אוהבות יחסים לטווח ארוך.

בנות מזל גדי

בנות מזל גדי מאוד סגורות, אבל אם הן יפתחו הן יאהבו בכל ליבן וייתנו את הנשמה הן מאוד שאפתניות בקשר לקריירה ולעצמן עם בנות מזל גדי צריך ללכת לאט לאט עד שמגיעים למיטה, הן לא אוהבות סטוצים.

בנות מזל דלי

בנות מזל דלי מאוד אינטליגנטיות, הדרך ללב היא דרך הראש. הן לא אוהבות להתחייב. ישנן הרבה רווקות בנות מזל דלי שמתחתנות בגיל מאוד מאוחר. בנות מזל דלי מאמינות בחברות והן יישארו חברות טובות גם אחרי פרידה. במיטה הן מעט קרירות, מין לא כל כך מעניין אותם.

בנות מזל דגים

בנות מזל דגים, מסורות, סימפתיות ודואגות לפנק. הן צריכות המון תשומת לב וחיבה, כמה שיותר רומנטיקה זה יותר טוב בנות מזל דגים אוהבות להעניק הרבה אהבה. בנות מזל דגים מאוד רגישות מצבי הרוח שלהן משתנה במהירות. באהבה הן יודעות להעניק והרבה.