מספר המזל ומשמעות הצבעים

רוב האנשים אינם מיחסים חשיבות לצבעים בחיי היום יום לצבע יש יכולת השפעה על חיינו,על האישיות על תגובות אחרים כלפינו,ועל מצב הרוח שלנו לצבעים יש יכולת להגביר את הפוטנציאל שלנו וכמובן יש לצבע השפעה רבה על הסובבים אותנו.

ישנם מספר צורות לחישוב הצבעים של כל אחד הצורה הידועה ביותר היא החישוב הנומרולוגי או מספר המזל של כל אחד ניתן לחשב את מספר המזל באתר בדף כוכבים ומזלות. או לכל מספר משמעות וצבעים אחרים המעניקים לו ייחודיות או איזון כללי,מגבירים או מורידים לחץ נפשי מאזנים אנרגיה או תחושות. באחד התיקשורים שלי מהעבר למדתי דרך לחשב את שלושת צבעי המזל הצבעים הבסיסיים שחסרים לנו כדי לאזן את ההילה או לשפר את היכולת הרוחנית.כל אדם הוא עולם ומלואו וכמובן שיש בנו גם טוב וגם רע,הרע הוא תמיד נגד הסביבה אך בסופו של דבר הוא חוזר אלינו מהסביבה תפקידם של שלושת צבעי המזל הוא לאזן אותנו כלפי הסביבה לשמור על רוחניות גבוהה ואנרגיה מאוזנת צבעי המזל אשר צמודים לנו החיי היום יום עוזרים לנו להצליח בכל מעשה או דרך,מכאן השם צבעי מזל.

לכל מספר מזל יש צבע ייחודי שמספר הרבה על אופיו של בעל המספר אפרט כאן את המספרים ואת המאפיינים שלהם כל אחד יכול לבדוק את מספר המזל באתר  וכמובן לבדוק כאן את המאפיינים.

מספר 1 צהוב (גם זהב)

בעלי מספר 1 הם אנשים שאפתנים ואוהבים להרשים את האחרים הם אופטימים לרוב ובעלי לב רחב ואוהבים לעזור בעלי שמחת חיים ועליזות,ומסוגלים להסתדר בכל מצב הצבע הצהוב אהוב עליהם או שנוא אך הם אינם אדישים לו.

מספר 2 כחול

בעלי מספר 2 הם אנשים שאוהבים שקט ושלווה סביבם,בעלי שאיפות  קטנות יחסית ומסתפקים במועט לעצמם בעלי שלווה פנימית ויכולת רוחנית גבוהה,יש בהם מעט מהאנוכיות וצורך להתבודד מידי פעם הצבע הכחול אהוב עליהם או שנוא אך הם אינם אדישים לו.

מספר 3 סגול

בעלי מספר 3 הם אנשים חזקים באופיים בעלי יכולת מגית וכוח רצון יש ביכולתם לשכנע בצדקת דרכם בדרכים שונות ומשונות בעלי קסם אישי בולט,ומשרים ביטחון ושלווה על הסובבים אותם בעלי הערכה עצמית,ויעשו הכל כדי לזכות באהדה של כולם הצבע הסגול אהוב עליהם .

מספר 4 אדום

בעלי מספר 4 הם אנשים מאוד תחרותיים,יש להם יכולת להצליח ולדחוף את עצמם קדימה ללא תמיכה,אישיות דומיננטית מאוד אנשים רומנטיים במיוחד ומחזרים נלהבים,בעלי חוסן פיזי ונפשי הצבע האדום אהוב עליהם או שנוא אך הם אינם אדישים לו.

מספר 5 כתום

בעלי מספר 5 הם אנשים עם אופי חזק,פיקחים ובעי חוש הומור הם אנשי שיחה טובים ויודעים להקשיב לזולת,אנשים יצירתיים מאוד ותמיד יש להם פתרון לכל,הם בני שיחה טובים למי שנתון בלחץ נפשי ויש ביכולתם להרגיע הצבע הכתום אהוב עליהם או שנוא אך הם אינם אדישים לו.

מספר 6 ירוק

בעלי מספר 6 הם אנשים שמרנים שאינם אוהבים שינויים קיצוניים יש להם צורך להתבודד מידי פעם למחשבות עמוקות עם עצמם נכנסים למבוכה מהר וקשה לחדור לפרטיות שלהם,כל שינוי מערער את הביטחון שלהם,למרות שזה לא ניראה כלפי חוץ הצבע הירוק אהוב עליהם .

מספר 7 לבן, אפור בהיר

בעלי מספר 7 הם אנשים אשר יחפשו כל הזמן הגנות מהעולם החיצון יודעים להסתיר את הרגשות,ואינם משתפים אחרים במחשבות שלהם יש להם העדפה להתבודד ככל האפשר,וכל קשר שלהם חייב להיות מועיל להם בדרך כל שהיא.הם חיים לרוב בשני עולמות הצבע הלבן אהוב עליהם או שנוא אך הם אינם אדישים לו.

מספר 8 תכלת

בעלי מספר 8 הם אנשים אשר בונים חומות סביבם באופן טבעי קשה ליצור איתם קשר טוב,אך מי שיצליח צפויה לו חברות טוב הם נאמנים לסובבים אותם,מנסים לעזור למרות שאינם מעונינים בעזרה לעצמם.שלושת צבעי המזל,יכולים להקל מאוד על חייהם צבע התכלת אהוב עליהם על כל גווניו.

מספר 9 חום

בעלי מספר 9 הם אנשים מאוד חומריים,הביטחון שלהם הוא בחומריות יש להם נטייה למרדנות,וצורך להוכיח את צדקתם,הם אנשים בעלי אנרגיה גבוהה,ויכולת לקרוא את הזולת,חוש ההומור מלווה אותם גם ברגעים קשים,ומשמש להם להקלה על סבל או ירידה באנרגיה הצבע החום אהוב עליהם מאוד.