עין הרע וחסימה

כיצד מאבחנים השפעות שליליות של עין הרע?

ההשפעות של עין הרע וחסימות באות לידי ביטוי בחיי היום יום, או במהלך תקופות בחיים. ביטויים של השפעות שליליות יכול לקבל צורה של חוסר יכולת ביצירת קשר זוגי, תחושות שליליות וחוסר הצלחה כללי. עכבות מסוג זה מכונות "חסימה", חסימה יכולה ללבוש גוונים וצורות רבות, לאמור: אי יכולת להיכנס להריון, למרות שהכול מצביע על תקינות, מריבות נמשכות לאורך זמן בבית עם בן הזוג או ההורים, תחושה שלילית בבית, תופעות של פגיעה גופנית בבני הבית.

ממה נובעת החסימה?

עין הרע וחסימה יכולה להיגרם ממספר סיבות, הסיבה השכיחה ביותר היא עין הרע:
עין הרע יכולה להיגרם על ידי קרוב משפחה, או חבר קרוב. עין הרע יכולה להיווצר שלא בכוונת זדון מכוונת, והאדם לו מיוחסת הטלת עין הרע, עשוי שלא להיות מודע לכך.
מקרי עין הרע רבים נגרמים מבני משפחה, למרות שאין סיבה נראית לעין לקנאה או שנאה, שיכולים להביא לידי ביטוי את הטלת עין הרע.
דרך נוספת למשיכת עין הרע היא גאוותנות יתר, ניתן להיבחן אם יש לאדם מסוים עין הרע ע"י קשירת שרשרת כסף דקיקה.
שרשרת הכסף נתלית על צווארו של האדם, ואם במהלך 30 יום נקרעת השרשרת, מסיבה כל שהיא, ניתן לקבוע, שלאדם זה יש עין הרע.
בשלב הבא יש להכין קמע או סגולה לשחרורו מעין הרע. דרך זו היא רק אחת מיני דרכים רבות לאבחון עין הרע. ידוע גם על דרכים נוספות.

סיבות נוספות לקיום חסימה במזל עשויות להיות נדר שנדרנו ולא קיימנו. מצבי הנדר ייחודיים בכך שמערבים מצבים של עצב עמוק, או שמחה גדולה, במהלכם אנו נודרים נדרים מבלי ליחס להם את החשיבות הראויה. מצבנו הרגשי הייחודי, ברגע הנדר עשוי להשכיח את הנדר מאיתנו והלאה.
ביום הכיפורים ישנה תפילה מיוחדת להתרת נדרים, אך יום הכיפורים הוא יום אחד בשנה, ובמשך כל השנה יכולות להיות לנדר השלכות שליליות על חיינו.