עין הרע – עין רעה

לכל מטרה בעצם יש קמע ייחודית לה. הקמעות הבסיסיות הן בד"כ: – – לזוגיות – מציאת בן זוג למתקשים למצוא בן זוג והקושי נובע מחוסר יכולת ליצור קשר או קשרים שמסתיימים מהר מכל סיבה שהיא או אפילו קשרים הנמשכים זמן רב אך אינם מגיעים למימוש (חופה וקידושין) או שלום בית – כאשר המצב בבית מתדרדר או בשל שחיקה או לחצים שנוצרים בעקבות סיבות שונות כגון פרנסה, בגידה וכו', החזרת אהבה אבודה – מערכות זוגיות שהתערבות חיצונית גרמה לפרידה כמו גבר או אישה שנכנסו לתמונה. ניתן ע"י קמע מתאימה להחזיר את האהבה ולנטרל את ההתערבות במערכת הזוגית. בקמע זו ניתן להכליל בד"כ את כל בני הבית תחת שמירה והגנה נגד עין הרע או כל השפעה שלילית אחרת.- לפרנסה – למתקשים במציאת מקור פרנסה או לאלה החשים חוסר ברכה בכסף (למרות שמרוויחים טוב תמיד חסר) ירידה פתאומית בהכנסות בעסק, מצב של בריחת לקוחות וכד', לבריאות – לבריאות הגוף והנפש, במקרים אלה, רק כאשר מיצינו את כל הדרכים הקונבנציונאליות ולא נמצאה סיבה לבעיה, יש מקום לערוך פתיחה בספר הזוהר כדי לבדוק אם מקור הבעיה יכול להיות מעין הרע, ממעשה טומאה או כל דרך אחרת שלא נמצאה. רבים שגם נמצאה סיבת הבעיה הבריאותית, מעדיפים לא פעם כתוספת קמע שיעזור להם להתגבר.

פוריות

קמע זו נכתבת לרוב על שם בני הזוג, שבדיקות רפואיות הראו שהכל תקין אצל שניהם אך בכל זאת יש עיכוב בהתעברות.

למי נכתבת קמע?

קמעות לרוב נכתבות לכל אדם מגיל 13 ומעלה. עד גיל 13 ניתן לכתוב קמעות רק אם הבעיה מצדיקה וכל בעיה נבדקת לגופה. למרות זאת, ניתן לכתוב קמע בינה ודעת ולעזור לילד מתחת לגיל 13 לעזרה בלימודים והשתלבות בחברה. קמע לבריאות ואיזון אנרגטי וכד'

איך קובעים איזה קמע נועד לאדם?

על מנת לקבוע את סוג הקמע, הכיתוב שיכלול ומועדי הכתיבה, יש לערוך פתיחת גורל (איתור מקור הבעיה).

איך נקבעים מועדי הכתיבה?

סוד חישוב הוצאת המועדים והזמנים לכתיבה נגזרים משם האדם תאריך לידתו ושם אמו ועפ"י המטרה שלשמה נכתבת הקמע, הסוד עובר במשפחה מזה ארבע דורות

מה ההבדל בין קמע לסגולה?

סגולה היא כל דבר שאנו מאמינים שנותן לנו מזל או שומר עלינו או פותח לנו את שערי המזל. לכל אחד מאיתנו במהלך חייו קרה לא פעם שהוא מצא משהו כמו מטבע או חפץ אחר וייחס אותו למזל.
הסגולה להבדיל מקמע אינה נכתבת על פיו שמו של אדם או תאריך לידתו ושם אמו, או ייעוד שמייעדים לקמע, אלא חפץ שאנו מאמינים בו ואמונתנו היא זו שנותנת את הכוח לחפץ. לדוגמא: איש עסקים שחותם על חוזים אך ורק בעט המיוחדת שלו והוא מאמין שהחתימה בעט זו תביא לו מזל בעסקה זו.או אנשים שעושים עסקים רק בימים מסוימים, ומאמינים שבימים אלה עסקיהם יצליחו יותר מאשר בימים אחרים. אנשים מייחסים מספרים למזלם ויוצאים מנקודת הנחה שכל דבר שיכלול מספר זה יביא להם מזל. לרוב האדם מוצא בעצמו את הסגולה המתאימה לו אם במקרה או בכוונה תחילה. אך ישנם רבים הפונים לאנשי קבלה מיסטיקה או אנשי דת ומבקשים מהם לקבל סגולה כלשהי דבר שמעצים עבורם את האמונה בחפץ שהם מקבלים מפני שהוא ניתן על-ידי סמכות בנושא.
יש סגולות העוברות מדור לדור, אשר הוכיחו את עצמן לא פעם ולכן נחשבות לסגולות מועילות ומוצלחות. יש פעולות הנחשבות לסגולות כמו פיזור מלח לגירוש עין הרע, או תליית שום בפתח הבית לגירוש שדים ורוחות. לכל עם ועדה הסגולות המיוחסות לו, כמו האמונה שהחמסה הערבית שומרת את האדם מפני עין הרע או כל צרה אחרת, או נקישה על עץ לביטול אמירה שלילית שנאמרה על ידי האדם או מישהו בסביבתו, האמונה באחיזת ספר תהילים שישמור אותנו מכל צרה, תאונה או עין.

בדיקת עין הרע, הסרת עין רעה

על פי המסורת היהודית יש אפשרות לכל אחד לבדוק לבד אם יש עליו עין הרע או לא .אחת הדרכים לבדיקת עין הרע היא יש למלא קערה במים ולהניח אותה תחת המיטה או בצמוד למיטה בצד הרגליים
למשך לילה אחד. בבוקר יש למלא כף בשמן(רצוי שמן זית טהור) ולצקת את השמן לאט לאט אל המים שבקערה.
אם כל השמן צף..משמע אין עין הרע למי שיצק את השמן אם חלק מהשמן שקע(מספר טיפות)..משמע שיכול מאוד להיות שיש עין הרע אם כל השמן שקע..יכול להיות שיש כישוף.