הורוסקופ שבועי

28/03/2024-03/04/2024

טלה

השבוע אתם מחפשים תשובות ונעזרים בחברים קרובים, כשלמעשה רק אתם יודעים את התשובה הנכונה הקשורה ליחסים שלכם עם בן/ת הזוג, השתדלו לנטרל את הרגשות ולהשתמש באינטואיציה שלכם ותגיעו להחלטה הנכונה, חברים יוכלו לתמוך בכל החלטה שתעשו.
עצה של יצחק: רצוי לשבור ביצה ביום שלישי בפתח הבית נגד מזל רע ועין הרע ולנקות אחרי שעה.

שור

השבוע אתם ביקורתיים ועצבניים, בעבודה אתם נדרשים לעבוד יותר קשה מהרגיל יש עליכם לחץ לסיים דברים ולהוכיח את עצמכם, בתחום החברתי אתם פופולאריים, אתם מוזמנים לאירועים רבים ומכירים אנשים חדשים השתדלו לא לקבל התחייבויות עסקיות ואישיות לטווח הקרוב.
עצה של יצחק: מומלץ לחצות שן שום ולשפשף את משקופי דלת הכניסה לבית, נגד עין הרע ותאונות בבית.

תאומים

בתחילת השבוע אתם מתוחים ועצבניים, אתם עסוקים בענייני כספים ומנסים לערוך חישובים כלכליים, לקראת סוף השבוע ייתכנו הוצאות בלתי צפויות, זה לא הזמן לשבור חסכונות אך רצוי להדק את החגורה, בתחום החברתי אתם מוקפים בחברים שמפרגנים ותומכים בכם.
עצה של יצחק: לבשו פריט לבן כל שהוא במהלך כל יום מימות השבוע לאיזון האנרגיה ושלוות הנפש.

סרטן

השבוע אתם מרגישים נינוחים ושלווים האנרגיה שלכם בעליה ויש לכם אפשרות להכיר ולהתקרב לאנשים שרציתם, בתחום הרומנטי אתם מחזקים את הקשר הקיים וחושבים על מיסוד, לרווקים שביניכם צפויה היכרות שתוכל להתפתח לאהבה גדולה למרות שהקשר יתחיל בידידות בלבד.
עצה של יצחק: רצוי להרבות במדיטציה השבוע, בעיקר לפני החלטה כל שהיא או פגישה עם בן זוג חדש.

אריה

השבוע האנרגיה שלכם בירידה וזה משפיע על מצב הרוח שלכם ובריאותכם, אתם מתקשים לקבל החלטות ומשאירים את הדברים באוויר, בעבודה יתכן ומישהו מנסה לחתור תחתיכם, היו זהירים בדברים שאתם אומרים לפעמים דבר שנאמר בצחוק עלול להילקח מאד ברצינות.
עצה של יצחק: פזרו מלח בכניסה לבית ביום שני ורביעי. הרווקים פזרו אורז במקום מלח למציאת זוגיות.

בתולה

השבוע אתם מאד תקשורתיים אתם מרבים בנסיעות ובפגישות עם אנשים רבים, בתחום המקצועי אתם מרגישים שהדברים לא זורמים כמו שקיוויתם, התאזרו בסבלנות בסוף הכול יסתדר לטובה, חשוב לשמור על סודיות ולא לחשוף את התוכניות שלכם מישהו חותר תחתכם.
עצה של יצחק: לפנויים שביניכם מומלץ להרבות במדיטציה השבוע ולהדליק כל יום נר תכלת או אדום למציאת זוגיות טובה.

מאזניים

סוף השבוע מומלץ ליהנות מהמשפחה ומחברים קרובים, אתם מרגישים אהובים ונהנים מהפינוק, יחד עם זאת אתם נוטים להיות אימפולסיביים ולפעול תחת לחץ ולפעמים אתם פוגעים באנשים היקרים לכם, השתדלו לחשוב לפני שאתם אומרים או עושים משהו.
עצה של יצחק: פרחים בצבע סגול בבית ישרו אנרגיה חיובית ושלווה השבוע ויזרזו התגשמות משאלות.

עקרב

השבוע אתם נוטים להיות מתוחים ומתעצבנים במהירות, אתם מרגישים חסרי סבלנות ולוקחים דברים ללב, כדאי להכין רשימה של דברים וללכת לפיה כדי שלא תתאכזבו, זה לא הזמן לסמוך על חברים אם אתם רוצים שהדברים יעשו כמו שצריך, עשו זאת בעצמכם.
עצה של יצחק: רווקים ורווקות, כתבו על נייר כחול את תכונות בן\בת הזוג שאתם רוצים בו, עליכם להיות עם הנייר בכיס במהלך השבוע.

קשת

השבוע האנרגיה שלכם בעליה ויש לכם את הכוח והרצון לעשות ולראות תוצאות, בעבודה אתם יוזמים פרויקטים ומקדמים את העניינים, בתחום הרומנטי אתם מקבלים מחמאות על הופעתכם החיצונית, אתם משדרים כוח ונוכחות, רבים ירצו להיות בחברתכם ויזמנו אתכם לבלות איתם.
עצה של יצחק: הדליקו ביום ראשון נר לבן וביום שלישי נר אדום להגברת האנרגיה, המזל ושלום בית.

גדי

השבוע אתם מתקשים לקבל החלטות בכל הקשור לענייני הזוגיות או השותפות, אתם נוטים להיות בוטים ועוקצניים כדי שבני הזוג יעשו בשבילכם את ההחלטות הקשות, השתדלו להימנע מוויכוחים ומצאו את הדרך באמצע שניתן יהיה ללכת יחד עם בני הזוג או עם השותפים לעסקים.
עצה של יצחק: קחו בארנק או בכיס שלוש פיסות נייר בצבעי המזל שלכם עם שם ושם האם על כל נייר למזל והצלחה.

דלי

השבוע מאופיין בנסיעות ובמגעים עסקיים כדי לקדם את עצמכם, זה הזמן לקחת יוזמות ולקדם אותם, בתחום הרומנטי צפוי לפנויים שבכם רומן מסעיר ונלהב, אתם אוהבים את הדברים האסורים והריגושים, היזהרו מלעשות שטויות שלאחר מכם יעלו לכם ביוקר.
עצה של יצחק: השתדלו ללבוש פריט כל שהוא בצבע אדום במהלך כל ימות השבוע כדי להגביר את האנרגיות החיוביות.

דגים

זה הזמן לעשות את הדברים שכל הזמן דחיתם, אתם זקוקים לזמן הזה שלכם עם עצמכם וגם למחוק עוד דבר מרשימת המטלות שבניתם לעצמכם, בעבודה אתם משתדלים להוכיח את עצמכם ומעמדכם יותר מידי וזה גובה מכם אנרגיה רבה.
עצה של יצחק: הרבו במדיטציה במהלך השבוע, הרווקים הדליקו נר תכלת או ורוד כל יום למציאת זוגיות טובה.