סגולות וקמעות

הקמע היא אחד הכלים הידועים והנפוצים ביותר בקבלה לגיוס כוחות-על. הקמע יכולה להיות חפץ כל שהוא או קלף מעור של בהמה כשרה,אשר כתובים בה סימנים ואותיות קודש בהתאם למטרה את הקמע עונדים או נושאים בהתאם למטרה שלשמה היא הוכנה בתקופת התלמוד נכתבו קמעות על חפצים שונים,כמו עלים או צמחים שנחשבו למקודשים אך היו אשר כתבו את הקמעות על לוחות נחושת,כסף ואף זהב. הקמע הנפוצה ביותר היא הכתובה על קלף אשר משמש לכתיבת ספרי תורה קלף כשר מעור צבי שנשחט בשחיטה כשרה הקלף כולל לרוב שמות מלאכים,שמות האלוהיים,השבעות ולחשים למטרות שונות במדור זה אכתוב על הקמעות הסגולות והלחשים אשר מופיעים בספרים שונים של הקבלה.

עין הרע וחסימה

ההשפעות השליליות באות לידי ביטוי בחיי היום יום, או במהלך תקופות בחיים. ביטויים של השפעות שליליות יכול לקבל צורה של חוסר יכולת ביצירת קשר זוגי, תחושות שליליות וחוסר הצלחה כללי. עכבות מסוג זה מכונות "חסימה", חסימה יכולה ללבוש גוונים וצורות רבות, לאמור: אי יכולת להיכנס להריון, למרות שהכול מצביע על תקינות, מריבות נמשכות לאורך זמן בבית עם בן הזוג או ההורים, תחושה שלילית בבית, תופעות של פגיעה גופנית בבני הבית.

הקמע

מאז ומתמיד חיפש האדם את המזל וההצלחה. יש ההולכים ליידעונים או מכשפות, כדי לשנות את הגורל. ויש המחפשים את השינוי בעזרת סגולה או קמע. לכל הדתות והעמים יש מנהגי קמעות וסגולות. קמעות להצלחה בעבודה, להצלחה באהבה, לבריאות. למציאת בן או בת זוג, לחיי אושר ועוד ועוד. בדף זה אתן מספר דוגמאות לסגולות והכנת קמעות. הקמעות והסגולות הם מהדת היהודית ולכן חלקן נושאות תפילה או ברכה.

פרנסה ועסקים

יש להדפיס את הסגולה ולהוסיף את השם ושם האם במקום המיועד וקפל קטן, ולהיות עם הסגולה ככול האפשר בכיס או הארנק סגולה זאת תעזור להצלחה במציאת פרנסה טובה ותביא ברכה בפרנסה.

לכל הסגולות והקמעות >>