שנת העכבר

שנת העכבר

העכבר הוא איש האמנות, הוא יכול להיות מוסיקאי, סופר, שחקן במאי או פסל אבל לרוב הוא יהיה צייר, העכבר טוב לב, מעט ליצן ומעט שקרן של שקרים קטנים ולבנים, אם יש בוהמה בין החיות העכבר הוא הבוהמיין האמיתי, אין לו סדר יום אין לו מקום מגורים קבוע אין לו הרגלים קבועים ואין לו ידידים או ידידות קבועות, הוא בבת אחת תפרן וגם פזרן, לא בחינם אומרים: "עני כמו עכבר של כנסייה", אבל ליבו הטוב ומתינות הליכותיו עושים אותו לחבר של כולם, מי שהעכבר אינו חבר שלו מן הראוי שיבדוק את עצמו, העכבר אוהב לאכול ולשתות והוא שמן ולפעמים שמן מאד.

הוא אוהב גם מין טוב ואם אפשר אפילו בחברותא, העכבר אינו מסודר ואיננו נקי, הוא לבבי מאד נבון אבל שטחי בכל שטח חוץ מבשטח אומנותי, שני רגשות מתרוצצים בקרבו, מחד הוא יודע ומכיר
בערכו, מאידך הוא חושש שהעולם לא יכיר בו, הוא איננו איש משפחה אך ילדיו בדרך כלל גדלים לתפארת ומעריצים אותו, העכבר יועץ טוב לחבריו והוא מצליח לפתור את הבעיות של כולם זולת
הבעיות שלו, העכבר ועוד יותר העכברה הם חיות לילה, הם אינם מתפקידים בשעות שלפני הצהרים ואינם ישנים בלילה, העכבר שונא שמש ואור, אוהב בגדים שחורים ומתרחק משפת הים, העכבר אופייני מרכיב משקפיים כהים בערב, העכבר סובל ממחלות עיכול וממחלות אלרגיות אבל חי בסבלו שנים רבות. העכבר יהיה צייר או גרפיקאי, ארכיטקט או פסל, מוסיקאי. העכברה תהיה מורה לפסנתר, במאית, שחקנית קולנוע, משוררת או מומחית למלאכת יד ואומנויות.

תכונות מיניות

עכבר מכיר את המין והאהבה אבל אין לו מושג ולו הקלוש ביותר ביחס למוסר, המשחק החביב עליו הוא מיטות מוסיקליות, הרעיון שלו לחופשה הוא לנוח בצלה של בלונדינית, הוא נוהג לעשות אהבה רק בתקופה הבטוחה – שהבעל של הגברת איננו בבית. היופי שבענייני המין שלו היא התמימות שלו, יש לו דרך ילדותית כל כך טהורה להיכנס עם אישה למיטה עד שלא היא ולא הוא מעלים בדעתם שהם מנאפים עד לאחר המעשה, העכבר נושא את אהובתו על כפיו ועושה עמה אהבה אך לא תמיד בסדר הזה.
העכברה היא הגברת שאם תשאל אותה את מי היא נישקה היום אחר הצהרים בכל כך הרבה חום? היא תענה לך בכנות ובתמימות באיזה שעה בדיוק?
לעכברה בורחים כל הזמן משפטים כמו "יש לו נקודה רכה בעבורי, אבל היא מתקשה מרגע לרגע," או "יש לו אקדח בכיס או שאתה סתם שמח לראות אותי?"
אבל כולם סולחים לה על כך כי היא כל כך מצודדת.