שנת הארנבת

שנת הארנבת​

הארנב הוא פילוסוף המסתכל על החיים מהצד, המבט הצדי מקנה לו אפשרות לראות את העולם מזוויות מקוריות מאד, לעיתים משעשעות, לפעמים עצובות. הריחוק שלו מן העולם מקנה לו ספקנות ובגלל מזגו הטוב זוהי ספקנות משעשעת, הארנב לא יעשה כסף ולא יצבור נכסים, כל נכסיו הם נכסי הרוח, העולם עובר לנגדו והוא יושב ברגליים משוכלות, אולי עם מקטרת בפה ואולי עם מכחול ביד ומצייר אותו, שום דבר אינו מפתיע אותו, שום דבר אינו מצער אותו, לעולם לא יפרוץ בצחוק אלא יחייך, אף פעם לא יצעק או יברכה אלא פשוט ירים גבה, הדבר המפתיע בכל אישיותו היא העובדה שככל שהוא מרוחק הוא מסוגל לחוות כל מה שקורה מסביבו, למרות אדישותו יש לו חושים מחודדים להבין מה קורה מסביב לו, ואפילו בתוך נפשם של מקורביו, קשריו עם קרוביו וידידיו ותלמידיו אדיבים ומרוחקים, כי הוא פשוט אינו גורס יחס אחר, כל חייו הוא מתכונן למות בדרך של הפילוסוף הצרפתי דה מוניטין הוא פשוט אינו מתקשר לחברים, לחפצים ולנופים. קשה לכלול בעניין זה גם ספרים כי הארנב אוהב ספר, הארנבים נמוכי קומה, ובהירים לעולם לא תפגוש ארנב בפיקניק, בעצרת עם בפתיחה של תערוכה טיול מאורגן או לוויה אירועים כאלה אם מעניינים אותו הוא קורא עליהם, ולרוב גם על זה הוא מוותר, הטלוויזיה שלו סגורה, הרדיו פתוח ב"קול המוסיקה", וכשהוא נוסע לחו"ל הוא מתבודד במנזרים, ספריות וספסלים מוסתרים בגנים נידחים. ארנבים חיים לנצח ובריאותם טובה, ארנב הוא מורה, סופר, פילוסוף, גנן, או מבקר אומנות. הארנבת היא משוררת, ציירת או ספרית.

תכונות מיניות

האביב הוא העונה שבה הארנבים חושקים במה שהארנבת חושבת עליו כל החורף, ארנב מאמין כי אם השביל הוא יפה אין טעם לשאול לאן הוא מובילה הדרך, לאחר המעשה אפילו הטיפש  שבארנבים (אם יש כאלה) יודע שהוא חכם. ארנב מאמין שלא חשוב מה אתה עושה במיטה כל עוד אינך עושה זאת ברחוב ומפחיד את הסוסים ואת העוברים והשבים. המין אצל הארנב ממלא את מקום בודהא כמוקד של השתוקקות וכדימוי של המיצוי עצמו, הארנב מאמין בשוויון כל האורגזמות בעיניו נבראו שוות.
הארנבת לעולם לא תיפול מהמיטה כי היא ישנה על הרצפה, יש לה הומור בענייני מיטה כמו  שפעם אמרה ארנבת "אני אוהבת חום ללא משקל והארנב שלי אוהב משקל ללא חום, כל אני ישנה מכוסה בפרוות מוהר והארנב אוהב לשכב עירום מתחת לפסנתר. הארנב הוא אבי המפשט הנפלא "גם אלף איש לא יוכלו להפשיט איש עירום.