שנת הדרקון

שנת הדרקון

הדרקון הוא אינטלקטואל בעל הומור רב, הוא החכם המתרגם את חוסר התכלית של החיים לציניות משעשעת, בחברה הוא מבריק, הוא מרכזה של כל חברה אך בהיפלט האש מפיו יכולים הסובבים אותו להיפגע אנושות. כשהוא הולך הוא מותיר מאחריו מעריצים או קורבנות, איש לא נשאר אדיש אליו, למרות חוכמתו הוא שטחי, יש לו כישרון אגדי לשפות הוא מסוגל ליצור קשר מילולי עם כל מי שיפגוש, האהבה שלו מאכזבת, הקשר לו לחברים למשפחה ולקרובים נראה אמיץ אבל לאמיתו של דבר הוא כוזב. הדרקון ובעיקר הדרקונית יידעו משהוא על נושא שבעולם ותמיד יוכלו לתקן את בן שיחם בצורה שתראה אותם ואת ידם על העליונה, הכסף בורח בין אצבעותיהם של הדרקונים, אין זה חשוב כמה כסף יעמוד לרשות הדרקון תמיד יהיה חסר לו כסף, לחיים הטובים שהוא חפץ בהם. דרקון אמיתי ועוד יותר דרקונית יהיו תמיד שקועים בחובות, מצב זה מדאיג את סביבתם הרבה יותר מאשר אותם, דרקון ילווה ממך כסף אף פעם לא יחזיר, הדרקונים גבוהים ודקים ונוטים להקריח

בריאותם טובה והם נוטים להאריך ימים, דרקונית אוהבת את החיים הטובים, דרקון יצטיין בבריג' ובשח, דרקונית תאהב יותר מכל לטייל בעולם ולהפגין את כישרון השפות שלה, לדרקון זיכרון אדיר והוא יכול לזכור דברים מלפני אלף שנה, הכושר הטלפתי של הדרקון מביא לידי כך שיזכור דברים רבים שאירעו לו בגלגול הקודם, הדרקון מקפיד בלבושו והדרקונית הולכת שבי אחרי כל בגד יפה שהיא רואה ולא עומדת בפניו, הדרקונים אינם יצירתיים, הדרקון יהיה מתורגמן טוב, סוכן ביטוח, סוכן מכירות או פרסומאי.
הדרקונית תהיה סוכנת נסיעות, או מוכרת מעולה בחנות יוקרה, שינהם יהיו מתאימים ביותר לענף המלונאות.

תכונות מיניות

האהבה והמין של הדרקון מעורבים תדיר בציניות החכמה שלו ומכאן שהוא יוצא נפסד ועוד יותר ממנו בת זוגו.
דרקון לעולם לא יקבע פגישה עם נערה לפני הצוהריים כי אם היא כל כך יפה מה היא עושה מחוץ למיטה בשעות הבוקר. הדרקון יודע שאהבה היא משחק היחיד שאין מפסיקים לשחק עם רדת החשיכה, הדרקון הוא טיפוס שיאמר לנערה כמה היא נראית נהדר, והדבר הראשון שיעשה אחר כך הוא לכבות את האור.
דרקונית אם היא עוצמת את עיניה כשהיא מתנשקת היא בדרך כלל מנסה להיזכר בשמו של הג'נטלמן איתו היא מתנשקת, וככלל הדרקונית מתאמנת בעניין הנשיקות הרבה זמן כדי להיראות כמתנשקת שאינה מנוסה. אחר הצוהריים של דרקונית יודע על דברים שהבוקר לא חשד במציאותם, הדרקון לעולם לא ישן עם אישתו או אהובתו המקום היחיד שהוא ירשה לעצמו לחטוף תנומה יהיה במשרד וגם זה בתנאי שהוא אינו מתעסק עם המזכירה.