שנת החזיר

שנת החזיר

החזיר הוא מלך האדישים, שום דבר אינו מרגש אותו, הוא חכם, משכיל, בעל אופקים רחבים ותחומי ידע שונים, ומפתיעים, החזיר שקט מאד ולעיתים רחוקות מתערב בשיחה, אבל אז יש מה לשמוע, דברים מעטים מסוגלים להרגיז את החזיר, החזיר כמו החזירה משדרים אדישות וקור רוח, אך אלה שמכירים אותם מקרוב יודעים שבפנים פועם לב חם, חזיר אינו אמן של מילים ועוד פחות אמן של מחוות, מחזה רגיל הוא כשחזיר שואל אותך שאלה ואתה עונה לו בהרחבה בעוד אתה מדבר הוא קם ומסתלק לו, הוא סבור ששמע דיו ואם אתה נעלב הוא אינו חש בדבר, ובכן חזיר מעולם אינו מעליב בכוונה תחילה, וגם החזירה נקייה מעניין זה בדרך כלל, הוא פשוט אדיש ומתעלם, החזיר אינו משתתף במרוץ אחר החיים, יש לו מעט חברים אמיתיים, רוב האנשים פשוט אינם מבינים איתו, הוא בעל נטיות אומנותיות וחיבה רבה למוסיקה בעיקר קלאסית, אם כי לא היה מפתיע איש אם התאהב לפתע החזיר במוסיקה סינית או במוסיקה של אינדיאנים מארץ האש, אף על התבונה, האופקים הרחבים והאדישות, אפשר להבחין אצל החזיר והרבה יותר אצל החזירה בהקפדה על קטנות על כדי קטנוניות ובנוקדנות ככל שהם מבכירים בשנים, החזיר כבד פה, צנום וקטן, ראינו מעט חזירים יפים הוא סובל מבעיות רפואיות בפלג גופו העליון ותוחלת חייו ממוצעת. החזיר יהיה פקיד או בעל חנות קטן, יועץ מס, רואה חשבון או עורך דין לענייני מסחר, החזירה תהיה עקרת בית דקורטורית פנים, מורה או פקידה.

תכונות מיניות

האדישות של החזיר משפיעה עליו באהבה, הוא יכול להיות דבר והיפוכו, לפעמים הוא נראה משקיף חכם מהצד ולפעמים מאהב מנוסה, לעולם אינך יכול לדעת אם הוא מכיר את הדברים מהתנסות אישית או מניסיונם של אחרים. החזיר קורא אישה כמו ספר ולכן מעדיף לקרוא במיטה, הוא יודע שנשיקות מדברות בקול רם יותר ממילים ושהאהבה היא עיוורת. ולכן יש צורך עז להסתייע בחוש המישוש, חיי האהבה  שלו מורכבים מתקופה קצרה של נשיקות ארוכות שאחריה באה תקופה ארוכה של נשיקות  קצרות, אין לחזיר מזל באהבה, אומרים שכל העולם אוהב את האוהבים.
החזיר יהיה הטיפוס שיגורש מכל ספסל בגן, יסלקו אותו מחדר המדרגות, השוטר יאיר את פניו בפנס בספסל האחורי של המכונית, וההורים יחזרו מוקדם מידי או ברגע הקריטי כשהוא מתנדב להעניק שירותי שמרטף עם חברה מתירנית. החזירה חושבת שכל מי שמנסה להביט את תוכה מחמיץ המון, היא נוטלת בעלים של נשים אחרות כדי שלא להתיש את שלה, יש חזירות שנראה לך כי הן מטפסות בסולם ההצלחה מטעות לטעות, החזירה שמחה כל יום מחדש שהחוק הדורש התאמה בין האריזה והתוכן טרם יושם לגבי הנשים, לעולם לא תפגוש חזירה שגופה נראה כמו בגדים של מישהו אחר, חזירה מעבר לגיל חמישים מקבלת את הפנים שמגיעים לה, פגשתי פעם אחת כזו ופניה נראו כמו אוסף שברי אבנים של עשרת הדברות של לוחות הברית.