שנת הנחש

שנת הנחש

הנחש הוא חושני והמיני (או הדו מיני) שבחבורה, העניין המיני שלו יכול להיות גם בבן המין שלו, אבל שם המשחק שלו הוא מין, הוא מתאהב כל בוקר מחדש, מחזר נלהב ורומנטי, הוא בעל קסם אישי נדיר, איש שיחה נעים, בעל הומור וחלקלק, אבל גם בעל תפיסת עולם פילוסופית, התוכנה הדומיננטית של הנחש משפיעה על שתי תקופות חייו, תקופת ההתבודדות שבה הוא עם עצמו

והתקופה שבה הוא משיל את עורו ויוצא לצוד לו בת או בן זוג, הנחש הוא מוסרי עד שהנושא מגיע לאהבה או למין, אז אין מי שיעמוד בדרכו ובקסמיו, רוב הנחשים שאנחנו מכירים זכרים ונקבות הם בעלי הופעה חיצונית משגעת, הקסם של הנחש הוא ביופיו, בלבושו ובלשונו הקלה כאילו נולד הנחש לאהבה, הנחשים הם הוכחה לכך שסדר וניקיון אינם חייבים ללכת יחד, הם מסודרים אבל אינם נקיים, נחש ישתמש בהרבה בדיאודורנט ונקבת הנחש בבושם, הם יעשו זאת במקום להתרחץ, הנחשים קנאים לבני זוגם אפילו שהם עצמם אינם מכירים את המושג  אמונים. בן הזוג של הנחש הוא כאילו חלק מרכושו, מה שלא מפריע לו ללכת לחפש רכוש אצל אחרים, הנחש סובל ממחלות הפוגעות בחלק התחתון של הגוף עוגמת הנפש באה בעקבות זה מביאה את הנחש לתקופת התבודדות והסתגרות מעין שנת החורף של הנחש אז הוא חוזר לאהבתו האחרת והיא הפילוסופיה. נחש יהיה שוטר או דוגמן, אקרובט, רקדן או אמודאי נקבת הנחש תהיה פקידה או מנהלת חשבונות, עורכת דין או מוסיקאית.

תכונות מיניות

החושניות של הנחש היא מן המפורסמות, הנחש מאמין שמי שמחפש פנינים צריך לצלול עמוק ושהדרך למעלה היא הדרך למטה, הנחש מייחל שכל העליות והירידות שלו יהיו במיטה, נחש מאמין באורגיה וחושב שהיא מוצלחת אם הוא מצליח להשתחל בין האישה הנכונה לגבר הנכון. אבל החריגה האמיתית היא של הנחש ממין נקבה, השפתיים שלה נראות כאילו מישהו שלף מתוכן ברגע זה חצוצרה, כשהיא מרימה את עפעפיה היא נראית כאילו הסירה את כל בגדיה היא יודעת לומר בעיניה דברים שחיות אחרות מבזבזות עליהם זמן ומילים ואיש אינו מבין.
נחש ממין נקבה נמצאת על יותר ברכיים מכל מפית אוכל מצויה, היא נראת כאילו חמאה קפואה הייתה נמסה בפיה או בכל מקום אחר בגופה, נעלי העקב הומצאו על ידי נקבת הנחש שנישקו אותה תמיד במצח, נקבת הנחש היא טיפוס שכשתאבד את ליבה לגבר היא תזמין אותו לצאת לחיפוש ולעזור לה למצוא אותו.