שנת הנמר

שנת הנמר

הנמר הוא המנהיג האמיתי הוא יכול להיות לוחם עז אבל בתוך תוכו הוא רומנטי ושוחר אמנות. איש לא יחשוב בו בכך, אבל בפנים בפנים הוא רך להפליא. הנמר חכם ואמן המניפולציות, לכן הוא מנהיג. הוא מסוגל להיות אכזר ולרוב הוא פסקני מאד, הנמר חכם ומשכיל מאד הוא אחד השילובים במיוחדים של אינטליגנציה גבוהה וכישורים אינטלקטואליים מרשימים. כולם חושבים שהם ידידיו אך הוא אינו ידידו של איש, הוא סגור ומסוגר בתוכו מתרוצצים רגשות מעורבים, הוא לעיתים ספרטי וקמצן וברגע אחד פזרן וקונוסר. הנמר אוהב בעלי חיים ומגדלם למשמעת ולציות עיוורים כמו שהוא מנהיג את עמו וחייליו. הנמר יסודי, מעמיק, קשוח, דורש מקסימום מעצמו ומאחרים. הוא אינו שוכח ואינו סולח.

הוא מטפח אמנות ותרבות והולך קסם על אנשי תרבות ואמנות . אם כי הנמר עשוי לחבר שירים, אמנות, וספרות אינם כלי הביטוי שלו. נמר רע עשוי להיות כפייתי מאד, דורסני כלפי סביבתו.
לנמר יש נטייה להתאבד, הוא מעריץ כוח גופני והוא בדרך כלל בריא, בעל מבנה גוף חסון ונוטה להסתבך  בקטטות, ולנצח – אלא מה. הנמרה דומה אם כי היא מסתפקת בקטטות מילוליות ומטפחת ילדים ולא  בעלי חיים, אבל גם אצלה הם גדלים כנועים, צייתנים וממושמעים עד בלי די. חייהם של הנמרים קצרים אך רבי פעולה ועניין, והם משאירים את חותמם על החברה שבה חיו, נמרים אופייניים הם ישירים עד כדי התנגשות עם הסביבה, הנמר סנוב, הוא מורם מעם ויש להודות שבצדק. הנמרים הם מנהלים מפקדים בצבא, מנהיגים פולטיים מעצבי דעת קהל, מנהלי בתי ספר, מנהלי מוסדות, בכל מקצוע אחר יהיו אומללים מאד, הנמרות יעסקו בכל מיני מקצועות שבהם יהיו לכן כפופים או חניכים או תלמידים.

תכונות מיניות

הנמר הוא גם מנהיג במיטה אם כי הוא איננו מהכוכבים הגדולים פגשנו נמר שלא התקרב לאשתו שישה חודשים, אבל ירה באיש אחד שהחזיק את ידה, העקרונות של הנמר יהיו שנואים על כל אישה משוחררת "ראשית" הוא אומר "כדי לכבוש אישה אתה צריך לענג אותה, אחר כך להפשיט אותה, בהמשך עליך למצוא תירוץ להלביש אותה ולבסוף כדי שתואיל לעזוב אותך אתה צריך להעליב אותה". מאידך הוא פועל על פי העיקרון שיותר נוח לבקש סליחה מלבקש רשות, אורגזמה לדעתו היא כמו הרגשה מדגדגת שיש לך באף לפני שאתה מתעטש, פיג'מה לדעתו היא אבזר שינה  הכרחי שיש להניח לצד המיטה למקרה של שריפה, או משהו כזה.
הנמרה מאידך מינית מאד, לעולם לא תפגוש נמרה שהוא כל כך ליידי עד שלא תזכור את תכשיטיה מרוב שמחת המין. אם תפגוש בנמרה שמוכנה לקבל לא כתשובה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהיא
עורכת סקר או מחקר כלשהו, נמרה אמיתית אפילו את מכתביה היא כותבת במיטה כי כל מה שהיא  עושה במיטה היא עושה טוב יותר.