שנת הסוס

שנת הסוס

הסוס משכיל, חרוץ, מסודר, בעל כוח ארגון טוב, יש אומרים שאינו חכם ביותר, מקובל לחשוב שלסוס יש כל התכונות הנכונות חוץ משכל, ולכן הוא מסוכן יותר משאר החיות, אבל יש באמירה זו הגזמה מרובה, פגשנו סוסה שניהלה מלון מצליח בעיר גדולה וסוס שהיה מנהל בית ספר נערץ. הסוס מועד להגיד את הדבר המקסים ביותר ברגע הלא  נכון, הסוס רוגש לעיתים בשעה שצריך לשמור על השקט, ושקט בשעה שצריך להרעיש הבעיה של הסוס היא יותר בתחום מתן המשקל הנכון לדברים מאשר טיפשות.

גרסה רווחת היא שיש לסוס שכל אלא שהוא אינו מרבה להשתמש בו, רוב הסוסים טובי לב והם מצטערים צער רב כשהם פוגעים במישהו, אם הם מבינים בכלל שפגעו סוסות יוצרות קרחות ריקות מאדם במקומות שהן עומדות במסיבות, סוס הוא אב משפחה לתפארת ואם כי אינו מחנך דגול ילדיו אוהבים אותו אהבה עזה. למרבית המזל מעולם לא ראינו סוס בן של סוס. סוס מתאהב פעם בחיים ולכל החיים, סוס  בדרך כלל מצליח בחיים וסוסה רווקה כמעט אין בנמצא, אין בסוסים רוע לב והם נאים מאד למראה, עיניהם גדולות ושחורות, גופם גמיש ושערם מבריק שחור, הופעתם הנאה מאפשרת להם קידום חברתי וכלכלי מהיר, הצלחתם בחיים מובטחת כי אלה  שלמעלה מקרבים אל עצמם רק חיות שאינן מסוכנות למעמדם הם בריאים מאד  ומאריכי חיים. סוס יהיה פקיד בכיר, משנה של מישהו חשוב, קצין בצבא, אמרכל או מנהל כוח אדם במפעל, סוסה תהיה מנהלת משרד או מזכירה בכירה או מנהלת בית ספר.

תכונות מיניות

יש נשים המסמיקות לאחר שנישקו אותן במפתיע, יש הקוראות למשטרה, יש המקללות ויש נושכות, אבל הסוסות גרועות מכולן הן פורצות בצחוק, סוס אסור שיינשא לסוסה, ירח הדבש שלהם נגמר בלילה השני או השלישי כשהיא שואלת את עצמה מה קרה לגבר שהיא נישאה לו והוא שואל את עצמו מה קרה לנערה ההיא שלא נישא לה.
נישואין הם המחיר שהסוס משלם בעבור רצונו במין, מין הוא המחיר שהסוסה משלמת בעבור רצונה בנישואין, סוס מוקיר את הנוהג הפולני לנשק ידה של גברת כי הוא אינו מכיר דרך טובה יותר מלהתחיל לנשק במקום כלשהו. סוס מתחיל לעשן ולעסוק במין באותו שבוע, לעיתים רחוקות תמצא אותו חוזר לעשן, סוס הוא טיפוס שינסה לישון מהר כי מישהו אחר צריך את הכר שלו, מספרים על סוסה שהייתה לה כנרית שקראה לה אונן, כי את הזרעונים שלה פיזרה על הרציפה, יום אחד התעניינה אמה אם יש לה ג'נטלמן בחדר, "רק רגע אני אשאל אותו" הייתה התשובה הסוסית האופיינית.