שנת הקוף

שנת הקוף​

הקוף הוא הפיקח שייחלץ מן הבור שחכם לא ייפול לתוכו, עם זאת קוף לעולם לא יילכד בפח, הוא יכול להשאיר כנף בגד, אצבע או בדל אוזן,חבר או בן משפחה במלכודת, אבל הוא יינצל תמיד. המוסר אינו מעניין אותו גם אם הוא פוסק לטובתו, הקוף רואה רק את עצמו, כשהוא תלוי על עץ בזנבו, הוא בטוח שהעולם ההפוך תלוי בקצה זנבו, יש לו פיקחות מעשית והוא  סבור שהוא מצליח בחיים כי כל פעם שהוא עולה לאוטובוס הוא תופס את המקום הראשון מאחורי הנהג, הקוף לעולם לא יכשיל זקנה ברחוב אם לא ייצא לו משהו מזה. מצד שני הוא יעביר זקנה את הכביש מצד אל צד, גם אם אינה רוצה בכך, בחפץ לב, תמורת תשלום כמובן. הנאמנות של הקוף לבת זוגו היא בגדר בדיחה, מי שנישא לקופה או נשאה קוף יכול לחפש  אותו על העצים של השכנים, הקופים שאפתניים אדירים ואין להם מעצורים בדרכם, הקוף לא ידרוך על גוויות רק אם הם ישחיתו את נעליו, קוף יחליף את השקפותיו הפוליטיות בהתאם לצרכיו וקידומו באותו רגע, הקוף בעל כשרון נדיר של מניפולציות בבני אדם, כמוהו הקופה, קוף מסוגל לגרור עם שלם למלחמה כדי לקדם את עצמו חצי צעד על לוח השחמט הפרטי שלו.

איש לא הצליח להעליב קוף, הוא בין כה וכה קשוב לעצמו, אין כמו קוף נופל וקם בחזרה.
הקופים משכנעים אדירים הם יכולים להיות בעת ובעונה אחת גם גסי רוח וגם דיפלומטים, לקופים חוש הומור משובח, הם מאריכי ימים אך מועדים להתנקשות בחייהם, יותר הקופים מן הקופות, הקוף הוא גבוה, שמן, בעל פימה וכרס, עיניו קטנות ושערו בהיר, הקוף יהיה מתווך פוליטיקאי, חבר ועד, סוחר סוסים, סוחר מכוניות משומשות, הקופה תהיה מורה, עסקנית נשים, מארחת, סוכנת מכירות, דיילת או מלצרית.

תכונות מיניות

יש שנולדים ברגליים קרות, יש שמקבלים רגליים קרות, קוף הוא זה שידחוף את הרגליים הקרות למיטה שלך, הקוף לעולם לא ינשק את המשרתת אם יחשוב שיש סיכוי שאי פעם יזכה לנשק את בעלת הבית, הקוף יקנה לך את כתונת הלילה הכי משגעת שראית, אבל לעולם לא ייתן לך הזדמנות ללבוש אותה. הקוף אינו מספר לאשתו הכל מתוך הנחה שמה שאשתו אינה יודעת לעולם לא יפגע בו, הקוף נפלא במיטה בייחוד בתקופות שהוא בוגד באשתו, כשקוף מביא פרחים לאשתו ללא סיבה הרי שיש לו סיבה, האושר בנישואין של קוף תלוי באישה שלא התחתן איתה.
הקופה מומחית לדקדוק, היא יודעת שנשיקה יכולה להיות פסיק, סימן שאלה, סימן קריאה או סתם נקודה של סוף. קופה סבורה שנשיקה בלי שפם היא כמו חביתה בלי מלח, קופה לעולם לא תעשה אהבה עם מישהו שאינו מכבד את בעלה. קופה המנהלת רומן עם זכר נשוי לעולם אינה מתאפרת, אחת בגלל הסימנים והאחרת בגלל הדמעות. קופה נוטה להיות מתירנית ביחס לבעלה היא מתירה לו לעשות הכל כשהוא רחוק ממנה כל עוד אינו נהנה ממה שהוא עושה.